Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni aku sedih banget dan macam takde mood...coz my ayang akan kepergian untuk 3days...kena out station ler plak....benci betul aku...bukan ape slalunya aku dibawa bersama...aku ni boleh diumpamakan macam wallet dia...tapi ari ni aku kena tinggal...tak tau ler camne...bukan my ayang tak nak bawak tapi bila tengok harga bilik sangat ler mahal(rm400 pernight)....tak berbaloi rasanya...baik aku satu family pegi cuti2 mesia....kalo siang aku tak kisah sangat...coz dah biasa my ayang pegi keje...and aku bisa handle segalanya....yang aku risaukan waktu malam....slalunya my ayang akan tolong aku tidokan si kecik(Darwish)....lagipon si abang(Danish) ni kan tido ngan daddy...tau jelah bila daddynya takde...tak tau camne nak jawab semua pertanyaan Danish malamn nanti...harap2nya 2beradik ni takde buat peel...kalo tak jenuh ler aku nak melayan karenah anak2 bertuah ni...kalo ade my ayang ringan sikit keje aku...memang aku tak buleh hidup tanpa my ayang...umpama patah seblah kaki aku...susah nak bergerak...maklumlah aku ni isteri yang sangat dimanjakan suami...tak gitu ayang?....

kaulah segalanya untukku...kaulah curahan hati ini....tak mungkin dapat ku melupakanmu....tiada lagi yang ku harapkan...hanya kau seorang....i luv u 4ever....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...