Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....


semalam aku saje bawak my kiddos pegi jalan2 kat ALAMANDA wif my cousin auntie ju serta her dotter Dina....bosan dok kat umah...lagipon kebetulan aku nak ambik barang yang bondaku kirim...so sambil borak2 aku pon suggest ler kat kak ju(my cousin)...dia ok je...boleh lunch skali.... tak payah penat2 nak masak....sampai je terus terjah MC DONALD...maklumlah budak berdua dah bising lapar2...tapi lupa nak ambik gambo...sibuk dok melayan kanak2 ribena...nasib baik tak ramai orang...dah ari weekdays...sudah je makan kami(aku & k.ju)mulakan misi menjelajah....dari satu kedai ke satu kedai....last2 masuk PARKSON...kat situ atiku terpaut kat sesuatu....rasa nak je terus beli...tapi nasib baik iman di dada masih kuat....bukan ape aku masih perlu berbincang ngan my ayang dulu serta tanya pendapatnya....so hanya cuci mata jelah....tapi aku harap2 agar aku dapat milikinya(sambil dok berangan)....Danish and Dina bukan main lagi seronok dapat berjalan and main kejar2...macam burung terlepas dari sarang...dah tu plak bila berjalan kak Dina mesti suruh Danish pegang tangan...katanya takut hilang nanti...kan ramai orang jahat...




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...