Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sehari dua ni aku rasa tak tenang...bukan ape dua2 anak jate aku tak sihat...Danish hanya selsema...nasib baik tak melarat....yang paling merisaukan aku Darwish...dia demam...start ari selasa malam...mulanya ingat tak teruk...tapi melarat plak...mummy bagi ubat pon macam tak berkesan...kejap ok kejap panas balik....w/pon berkali mummy tuam ngan towel...rasa panas tak gak turun...cuak,risau,runsing mula bercampur baur....so semalam lepas daddy balik dari ofis terus je ke klinik...sudahnya doc aziah terpaksa masukkan ubat kat bontot...coz badan Darwish panas sangat....ini first time benda ni terjadi...baik Danish mahu pon Darwish tak pernah kena demam yang teruk...mengelabah gak aku dibuatnya...and waktu entry ni ditulis Darwish blom pulih sepenuhnya...masih tak bersemangat...monyok je muka...tapi harap2 esok demamnya cepat kebah dan Darwish akan kembali sihat and ceria...sungguh aku rindu gelak tawa serta keletahnya...dan ari ni mummy tengok Darwish macam ok sikit kalo nak dibandingkan ngan semalam...mungkin rasa tak sedap badan gamaknya... tu yang buat dia asyik merengek je...makan pon tak nak....alhamdulillah ari ni dia dah boleh tersenyum and makan gak w/pon sikit....
lena sungguh anak mummy ni...maklumlah baru pekena ubat...still lagi tuam ngan towel..w/pon panas badan Darwish dah kurang...


tengok betapa manisnya senyuman Darwish....

elok je pakai towel...nasib baik dia tarik buang...just nak sejukkan kepala...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...