Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sepatutnya citer ni aku tulis semalam tapi disebabkan sibuk terlampau...terpaksa tunda ari ni...bukan ade ape pon saje nak tulis yang my ayang dah selamat balik....bukan main seronok lagi Danish and Darwish...dengar je enjin keta daddy terus serbu kat pintu.... mummy lagi ler...gumbira sesangat....Danish terus tanya and citer macam2 kat daddy...Darwish plak nampak je daddy terus hulur tangan mintak didukong....seolah2 bertahun tak jumpa...betapa rindunya anak2 ini pada daddynya...w/pon hanya 3ari berjauhan...Darwish sampaikan demam +berona(ari sabtu)...sampai je my ayang aku terus ajak lunch sesama...menikmati masakan aku...sambil kami anak beranak borak2...petangnya my ayang(setelah berehat seketika) ajak kuar jenjalan...Danish yang teruja lebih....walhal pegi tesco je...bayangkan 2ari dok terperap kat lam umah...slalunya weekends tak pernah lekat kat umah...jiran2 pon heran...so bila aku cakap my ayang out station...semua cakap "ooo patut ler ade kat umah"....nampak sangat aku anak beranak jadi perhatian...alah tak kisah ler ape pon pandangan orang...janji aku bahagia...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...