Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

entah napelah virus selsema ni suka sangat hinggap kat tubuh Darwish...mungkin sebab montel sangat kot....start semalam Darwish selsema...akibatnya tido pon teganggu....dan pagi tadi aku dah pon bagi ubat...lagipon ubat tu boleh menyebabkan mengantuk....sudahnya Darwish asyik lena...makan pon tak macam berapa selera...hanya minum susu...risau gak aku dibuatnya...mudah2an cepat sembuh ler si Darwish ni....sejak akhir2 ni mudah sangat kena selsema...rasanya awal bulan aritu dah kena...sekarang kena lagi...padahal kat umah ni takde sape pon yang selsema...heran bin ajaib...ataupon sebab aku bawak dia ke pasar malam(ari sabtu)...ade kemungkinan gak...lagipon dah lama aku tak pegi...slalunya my ayang yang pegi...aku hanya mengirim saje dan tunggu lam keta...entah nape aritu aku teringin berjalan2...Danish plak ari ni gusi dia nampak macam bengkak...asyik menangis je...macam nak runtuh umah dibuatnya...jenuh aku pujuk ajak nak g jumpa doc tetap tak nak...geram gak ngan budak bertuah ni....terpaksalah tunggu my ayang balik...nak bawak Danish ke klinik...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...