Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

kalo nak dibandingkan ngan zaman dolu kala(zaman aku muda2) xdenya berminat ngan laptop bagai...tapi kini segalanya berubah...sejak aku kawin ngan my ayang(pakar it katakan)..ianya bagaikan satu keperluan yang penting...dan aku mula belajar dan juga diajar(maklumlah aku nikan buta it) serta didedahkan setiap ari ngan teknologi moden ni...alhamdulillahberkat tunjuk ajar my ayang aku boleh w/pon tak sehebat orang lain....aku juga diberi sebuah laptop(yg agak mahal)untuk kegunaan seharian yang asalnya untuk daddy...coz daddy dapat yang ofis bagi...malah kini kedua2 anak jate aku amat2 ler cenderung ke arah itu...asal nampak je mummy on laptop...mulalah Danish menyendeng...katanya nak borak(chatting) ngan daddy...slalunya daddy akan melayan ape yang ditaip oleh danish w/pon yang ditaip entah ape2...tu yang buat dia makin seronok guna laptop...acap kali gak ler Danish mintak belikan dia computer....cuma blom tiba masanya....begitu gak ngan Darwish...even masih kecik kalo nampak laptop mummy suka je dia nak tekan...aku pon layan kan jap karenah kanak2 ribena ni...kalo x caya tengoklah aksi 2beradik ni menggodem laptop mummy...

bukan main khusyuk lagi Danish ngan Darwish mengadap laptop...si adik berlagak seolah2 budak besar...tak hirau bila mummy panggil dia...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...