Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni aku and my famili diundang ke majlis besday anak sepupuku(auntie ja)iaitu Rayyan Azrai....majlis berlangsung kat umah mertuanya di puchong...meriah sungguh ngan ramai jemputan yang hadir...aku sampai ngam2 je majlis tu nak start...sempat tengok besday boy tiup lilin...




inilah besday boy-RAYYAN wif his mummy.....



ni plak kek besday...memang sedap sangat...


lepas makan2 sambil borak2 jap ngan cousin aku yang lain....sempat aku satu famili berposing untuk kenangan....tapi lupa palk nak ambik gambo ngan cousin2ku bersama anak masing2...


tengoklah muka anak2 jate aku...si abang takut ngan clown...si adik plak seolah2 tergamam tengok wajah clown...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...