Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

inilah antara koleksi orkid2 my ayang yang sedang hangat berbunga....kiranya menambahkan lagi seri laman istana hinggap kami...





sejak pindah masuk umah baru my ayang menjadi penggemar orkid yang setia...aku minat gak tapi suam2 kuku je...bukan ape banyak lagi benda yang memerlukan perhatian aku....tapi tak bermakna aku tak mengendahkannya... aku tetap siram setiap pagi and petang.... cuma kalo bab membelek satu persatu aku serah tugas kat my ayang...lagipon my ayang ni dikira rajin mencari maklumat kat internet pasal orkid ni...so dia lebih arif ler dari bini dia ni(yg sejak azali lg malas)...ade lah beberapa jenis orkid kat laman umah...yang pastinya nama setiap bunga orkid tu aku tak tau...kalo nak tau sangat surf je kat google....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...