Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

semalam saje je aku g umah sepupuku(auntie ju) kat putrajaya...sambil nak eratkan lagi silaturahim antara anak2 kami and menikmati masakan auntie ju...sementelah hanya dia yang rapat ngan aku...slalu datang unah aku...lagipon kami sama2 jadi setiausaha sulit...bukan xde sepupu yang lain tapi kebanyakkannya yang ade kat k.l semuanya berkerjaya...so kalo nak jumpa sesuka ati tu payah ler sikit...kebetulan bondaku ade kirim barang buat cucu kesayangan dia...lagipon anak aku Danish agak rapat ngan kakDina...tu yang buat dia seronok kalo aku cakap nak g umah auntie ju...buleh dia bermain sama2...ini antara gambo yang sempat aku snap...


tengok jelah macam2 mimik muka anak jate aku sorang ni...dah tu sampai berpeluh2 dok main kejar2...si kecik ni pon bukan main lagi tersenyum seronok dok atas stroller yang kak Dina punya...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...