Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sejak kelmarin aku dilanda rasa penat yang teramat2...coz jiran seblah umah aku ni renovate umah dia....so bila seblah menyeblah ni dah tentu2nya bunyi bising amatlah kedengaran....yang buat aku letih tahap gaban bila baby gemokss aku(Darwish) takleh nak tido...detam -detum dari pagi sampai ke petang...dan of course ler dia merengek coz time dia lena terganggu...sudahnya aku terpaksa menanggung akibatnya... seharian asyik berdokong je kejenya...macam nak patah segala tulang aku...adoii...tension cik tipah dibuatnya...dan pagi tadi bila Darwish merengek nak tido aku pon terus start enjin keta(lps dpt permission dr my ayang)...bawak kuar pusing2...tak sempat kuar ke jalan besar...dia dah pon lena...so aku pon patah balik umah...agak2 dah 1/2jam dia tido tetiba bunyi bising skali lagi mengejutkan anak aku...geramnya....dari tingkat bawah aku bawak Darwish naik ke living hall kat atas....memulanya ok dok main toys sensorang sambil Danish dok tengok tv... tapi agak dah bosan mulalah merengek...dah puas aku dokong ke hulu ke hilir...aku pon bawakmasuk lam bilik tido aku dan terus onkan aircond...dalam dok tepuk2 akhirnya Darwish terlena jua...sukanya atiku...buleh relax jap...tapi ujumg bulan nanti sediri mau ingat ler...entah brp ratus ribu rupiah agaknya bil lektrik aku...nak tak nak terpaksa...darurat katakan...sampai loni pon Darwish still lagi lena diulit mimpi...
p/s: sori yek ayang terpaksa bayar bil lektrik lebih nanti..saya betoi2 x larat..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...