Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

aku tak de idea nape ngan Darwish ari ni....bangun seawal pagi(7pg)...selalunya bila bangun dia dok main sensorang hinggalah bosan...tapi lain plak pagi tadi...tetiba je dia menangis...bagi susu tak nak...bila didokong terus senyap....bila aku rasa dia macam dah ok aku pon letak balik atas katil...tapi tak lama dia meragam lagi...adoi...niat nak mandi terbatal terus....terpaksa aku meriba dia sambil dengar radio sementara menunggu si abang(Danish) bangun tido...kul 8.30 barulah Danish bangun....nasib baik ler buleh harap...tu pon tak lama tengah2 syok mandi terdengar Darwish nangis...spoill tul ler...last2 mandi ala2 koboi gitu...turun je bawah aku mandikan anak bertuah tu...mungkin panas + tak selesa kot....dalam2 dok hisap susu Darwish nampak cam nak lena...terus aku tepuk2...ingat lama ler lenanya...upe2nya tido sekadar ilangkan ngantuk je...wak breakfast +lunch skali(coz kul 11 baru nak masuk dapor) pon ala2 kena kejar antu(Danish nk mkn nasik goreng)....lortih den...waktu aku taip entry ni Darwish baru je tido...tapi sempat lagi update kat blog....hehe....harap2 lama ler sikit dia lena...buleh ler ilang lenguh jap...apelah yang kena ngan Darwish ni?....mintak2 tak de yang serius....bila aku citer kat bondaku...dia suruh aku sapu minyak...manelah tau perut dia kembung ke....adoi serabut tul jiwaku...harap2 esok kembali seperti biasa....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...