Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....


bila tengok gambar ni atiku amat tersentuh...tipulah kalo aku cakap ianya biasa je...dan sebagai ibu of coz aku rasa bangga ngan Danish(seolah2 tau tanggungjawab sebagai abang)...w/pon kekadang ade perangai dia mencabar kewarasan mindaku....waktu ni aku naik ke atas seketika....dan aku tinggalkan Darwish ngan Danish di bawah....and bila akturun je aku nampak Danish tengah bagi susu kat adik....tersenyum sambil terdetik di ati pandai plak dia jaga adik....dan bila mummy tanya nape bagi susu...dia jawab adik nangis tadi....dan si adik asyik je renung abang sambil hisap susu....tak ku sangka Danish buleh kuharapkan untuk jagakan adik....sejuk perut mummy....dan harap2 sampai bila2 pon perangai Danish tu berkekalan....gitulah anak daddy and mummy...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...