Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ni citer yang agak luar biasa...tak pernah terjangkau dek mindaku ni yang anak2 aku rupenya ade peminat...ianya berlaku tika aku and my ayang bawak my little heroes pegi jenjalan kat putrajaya...pada mulanya kami ke tasik kat bangi...tapi biasa je...takde yang menarik selain pemandangan yang menyakitkan(banyak sampah kt lam tasik)....so my ayang ajak plak ke tasik putrajaya...aku on je...sampai sane mak datok punya ramai manusia....nak cari parking pon susah...Danish bukan main excited nak tengok ikan lam tasik....so layan je lah permintaan dia...tapi ikan tak muncul2...dan anak jate aku mula bising...dok tanya mane fish?...daddy pon jawab ikan rehat skarang...nak terglak rasanya...aku plak dokung si kecik sambil mencari tempat yang agak teduh...takut sangat ngan mentari w/pon tak terik tapi rasa nak terbakar padahal dah petang(ala2 puteri lilin gitu)...perasan sesaat...sudahnya my ayang ajak minum dulu...agak haus gak...tapi minum bagai nak kejar train...coz Danish merengek nak susu...dah abis minum ingat nak terus ke keta tapi Danish cakap nak g tasik...so turutlah kehendaknya....agak2 dah lama aku pon ajak balik...tetiba datang ler minah korea(tergamam seketika)...cakap B.I tapi aku tak berapa faham...so aku refer kat my ayang...barulah aku ngerti...upenya nak bergambar ngan anak2 aku...bangganya aku...kecik2 dah ade yang minat...tapi sayang seribu kali sayang aku plak lupa nak kuarkan camera kami...sudahnya takde ler gambar kenangan ngan minah korea...ruginya...adoi...camne buleh lupa...kalo tak buleh boh lam blog untuk tontonan umum...so ni kisah benar wokey bukan rekaan semata2...takde maknanya aku nak reka2 citer...buang karen je..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...