Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

hepi valentines day buat semua…..seperti mane orang lain aku pon turut meraikannya tapi takdelah sampai membazir duit beli segala hadiah bagai....dan bezanya aku meraikan setiap ari…ngan sape lagi kalo bukan dengan buah ati pengarang jantungku en.nizam yang hensem…jangan ade plak yang makan ati ngan statement aku ni(jgn marah aaa)….yelah w/pon dah ade dua anak aku and my ayang still lagi menyulam bunga2 cinta….masa dolu2 tak sempat nak berkasih2an so terpaksalah qada’ sekarang…dan harap2nya bunga2 cinta kami terus mekar dan semoga abadi sampai bila2… dan yang paling menyentuh atiku bila menghayati bait2 lagu “permata untuk isteri”-kopratasa yang ditujukan khas untuk aku dari my ayang sejak ari first kami kawen….memang tangkap lentok beb....syukur sesangat kerna memiliki suami macam awak ayang….i luv u 4ever…

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...