Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

entah nape ngan aku dua tiga ari ni....asyik rasa bosan and malas bangat....sampai my ayang pon dah tak tau nak suggest ape yang patut aku buat....nak kata pms dah abis....ape yang tak kena pon aku tak tau....mungkin gak aku bosan ngan keje umah yang tak pernah berkesudahan dan rutin harian yang sama....atau mungkin gak aku kepenatan yang teramat sangat dalam menguruskan hal umah tangga....tapi dalam2 malas pon aku still lagi buat keje umah dan masak....kalo tak kesian ler anak jate aku(Danish) kelaparan...kadang2 tu bila dipikir balik aku ni dah dikira manusia yang beruntung sangat....segala keperluan aku disediakan ngan secukupnya....tak sepatutnya aku mengeluh.....dan seharusnya bersyukur ngan ape yang aku ade.... tapi aku cuma meluahkan ape yang aku rasa saat dan tika ini....so ini luahan semata2...xde kena mengena antara yang idup or mati....jadi jangan salah sangka okay....semalam kebetulan my ayang balik awal so sempat kita orang jenguk giant jap....survey bicycle untuk Danish...coz yang lama dah rosak teruk...tapi tak ade yang berkenan di ati ler plak...if my ayang balik awal lagi ari ni ingat nak ajak g tesco....nak tengok bicycle dan kalo2 ade barang yang boleh dibeli(menyelam sambil minum air)...boleh je daddykan??...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...