Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni tiba giliran aku plak membuat bising...coz plan baiki belah depan baru je start...patutnya last week tapi contracter tu ade hal...so memang wajiblah bising sebisingnya...nak tak nak terpaksa redha...demi kesenangan and keselesaan aku and family di masa depan...tak gitu ayang??...harap2 cepat ler siap...coz 17/3 ni aku nak balik kg...tak seronok ler kalo umahku ditinggal lam keadaan camtu...dan anak aku (Darwish) ade sikit meragam...mungkin dia selsema(jangkit ngan daddy lg) or rasa tak selesa coz panas and bising....jenuh gak ler aku nak menidokannya...lagipon last week aku asyik kuar je...kan cuti maulidur rasul...bukan kuar menghabiskan minyak keta semata2 tapi mensurvey auto gate and main gate....banyak gak kedai yang sempat aku and my ayang terjah...tapi buat masa ni dah ade yang aku berkenan(main gate aku pilih yang wrought iron +kayu)...cuma tunggu nak confirmkan je...kot2 lepas ni aku berkenan yang lain plak...coz my ayang dah bagi aku kebebasan memilih...so kenalah pilih yang grand sikit...baru ade uumph...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...