Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

aku dah pon pulang ke istana hinggapku ari selasa lepas…so ari ni baru berkesempatan nak update segala yang berlaku…bukan ape aku terpaksa mensettlekan segala yang tertangguh…agak letih gak ler…tapi nasib baik mamaku ade...
sepatutnya aku bertolak balik k.l ari isnin tapi disebabkan my ayang x berapa sihat so perjalanan kami ditunda keesokkannya…entah dimana silapnya my ayang keracunan makanan...itu pon setelah disahkan oleh doc…bermula kul 2pg smlm my ayang start muntah hinggalah beberapa minit sblom jumpa doc…kesian aku tengok my ayang…lemah x bertenaga disebabkan asyik muntah…aku hairan camne my ayang buleh keracunan sedangkan ape dia makan itulah yang aku makan…pelik tol…ape pon waktu aku upload citer ni my ayang baru je lena setelah pekena ubat bersama my little heroes…x pernah2 my ayang muntah sampai macam ni…teruk sesangat…nasib baik doc ade kasi mc…dan my ayang bergilir drive ngan papaku semasa balik sini…yelah my parents risau kalo my ayang blom sihat sepenuhnya…and aku terpaksa bersetuju jelah...dah tu takkan aku plak kena drive ..hehe…
dan anak aku(Danish) yang paling seronok coz dah lama dia dok soal bila nak balik umah kita setelah sebulan lebih berkampung kat kelate…sesampai je dia terus naik atas cari segala toys yang ade....mane taknya masa dok kg ari tux de toys…lepas rindu gamaknya…Darwish plak mula2 sampai alhamdulillah dia x nangis tapi asyik dok tilik umah je…tapi malamnya dia tido lena w/pon agak lambat…yelah x biasa ngan persekitaran baru…ape pon aku syukur sangat coz anak2 aku bukan yang jenis suka melalak baik Danish mahupon Darwish….yang paling aku suka bila S.I.L ngan cousin aku cakap yang Darwish tembam sesangat....jauh beza waktu baru lahir dulu…cuba bayangkan susu 1kg hanya bertahan selama seminggu…lagi pon sekarang Darwish x menyusu badan lagi…waktu umur dia 40ari berat dah menjangkau 5kg…baju and pamapers pon dah saiz S not newborn ok….so pikirlah sediri…

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...