Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

yuhu bestnya saat2 yang ditunggu telah pon tiba... aku dah abis pantang…macam dah lama sangat dok terperap dalam umah….bosan yang amat….pernah gak ler aku soal bondaku ngan macam2 soklan tentang pantang lepas bersalin sama ade ianya mitos @ reality yang ade kalanya aku rasa macam x logik je... sampai satu ketika mamaku cakap yang dia pon x berapa tau sebab dan musababnya…main ikut je nenek aku cakap…coz aku rasa waktu pantanglah saat2 yang paling aku x suka…itu x buleh ,ini x buleh…tension je…tu yang malas aku nak branak ramai(walhal diri dah tua)….jadi bila dah merdeka buleh ler aku bederats(kuar jln2) sblom balik k.l…lgpon lepas ni x tau bila plak nak balik sini…dan skarang ni aku tengah dok menghitung detik2 pertemuan ngan seseorang…hehe…

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...