Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....





pagi tadi aku bawak Darwish g klinik sambil ditemani mamaku and Danish untuk suntikan sebulan(hepatitis B ii)….mulanya mama suruh aku g klinik yang dekat ngan umah tapi nasib baik aku call dulu kalo x buat rugi masa je coz doc blom masuk lagi…lepas tu mama suggest aku g klinik yg dekat ngan umah makcik aku(kira2 10minit dr umah aku)..sampai sane doc pon blom ade lagi katanya kul 11 baru doc masuk…tension je aku ngan sikap doc..kononnya tulis kt depan open kul 8.30 tapi hampeh…last2 aku g klinik dr.amir…alhamdullillah docnya ade…tunggu pon x lama…tiba je giliran aku ajak mama masuk sama…dan pada mulanya doc hairan nape ngan baby…dia takut demam ke selsema ke…tapi bila mama cakap nak inject untuk satu bulan baru dia faham…lepas tu dia suruh aku letak Darwish atas penimbang…elok je Darwish tido…doc check jantung and pernafasan…semuanya ok…dan berat Darwish pada umur sebulan 4.7kg…wah naik 1kilo setengah…memang patutlah coz Darwish sekarang ni makin kuat menyusu…mane taknya lepas breastfeed tambah plak ngan susu botol sebanyak 2oz…dan setiap 2jam Darwish akan menyusu…tulah sebabnya berat Darwish naik bagai dipam2… bagus2 mummy suka sangat ngan perkembangan Darwish…dan kuning di mata Darwish pon dah xde…alhamdulillah semuanya dah ok…xde yang lebih membahagiakan aku selain melihat anak2 aku sihat…




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...