Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....



03/11/09-sekarang ni aku agak kepenatan sikit…maklumlah ade 3 hero yang perlu diuruskan setiap ari…ari tu ade gak bantuan (mama) so tak lah terasa penat sangat and terkejar2 nak buat keja umah….tapi bila sorang2 ni rasa 24hours tu macam tak cukup je…celik2 mata ade je keja yang menunggu…tau2 je dah petang…penat memang tak terkata tapi aku amat bahagia and bersyukur ngan ape yang aku ade…





GAMBAR DARWISH TERKINI.......
-tembamnya dia-Tengok gambar pon rasanya dah boleh agak betapa tembamnya Darwish…dan sekarang ni dah pandai tersenyum bila diagah…dan suka bila kita borak2 ngan dia…and bila dia terasa macam xde orang sekeliling dia mulalah bunyi suara seolah2 panggil mummy…Darwish amat suka bila lihat Danish seolah2 Danish bermain ngan dia…w/pon Danish bergurau agak kasar tapi Darwish x nangis…Danish plak makin aku larang makin dia buat…ade time buleh ler harapkan Danish tengok2kan Darwish bila mummy nak wak keja umah…tapi bila datang angin malas dia tau2 jelah…haram nak tolong mummy…tapi mujur gak Danish ni bukan yang jenis cemburu kat adik malah sayangkan Darwish...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...