Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sejak beranak kecik ni rasanya x cukup rehat…mane tidaknya dua2 anak aku masing2 ade peel tersendiri….tambah2 Danish…sejak balik kampong ni dia dah x takut lagi ngan ugutan aku malah x heran kalo aku marah dia…dah tu dia buleh wak de je…maklumlah dok kampong ni semua sayang and backing dia tambah2 papa tok ngan ma tok dia…kadang2 aku plak yg kena marah ngan mamaku…katanya aku macam askar jepun didik anak….tension je cik tipah dengar…mujur gak Darwish ni kecik lagi tp ade gak ragamnya….bila sua botol ke mulut dan rasa air pandai plak dia luwek(kuarkn balik)…sampaikan aku ngan mamaku terpaksa bagi Darwish minum air dulu bila dia merengek nak susu…so bila lapar kalo bagi air 1oz pon abis Darwish minum…kalo x jangan harap ler…dah tu satu lagi peel Darwish ni suka kemam susu disebalik pipi dia yang tembam….tu yang kadang2 buat dia tersedak…time ni mummy geram sangat…yelah buat mummy terkejut and risau je..yelah diakan baby lagi…macam2 karenah anak jate aku ….

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...