Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

start semalam Darwish selsema…mulanya aku xperasan tapi bila dah tengah malam Darwish asyik terjaga dan aku dengar lain macam bila dia bernafas baru aku tau yang hidung dia tersumbat…dan kerisauan mula bersarang di fikiran aku….yelah aku sorang2 terpaksa menjga anak tanpa bantuan...bukannya xde orang tapi aku x nak nyusahkan mamaku..lagipon mamaku x buleh berjaga malam...almaklumlah orang tua....dan semalamanlah aku berjaga…baru nak terlelap Darwish mula merengek…hinggalah ke dinihari…bangun je waktu pagi aku mulakan operasi ngan gentel kain untuk korek hidung supaya Darwish bersin…akhirnya dia bersin gak…keluar segala yang terpendam(faham2 jelah)….dah tu aku bawak Darwish g jumpa doarc…and doc kasi ubat untuk selsema + lendir serta kahak…nasib baik x demam…lepas pekena ubat Darwish tido ngan lena skali....harap2cepatlah selsema tu ilang dari tubuh mungil Darwish….moga anak aku cepat sembuh…

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...