Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

09/10/09-blom lagi Darwish sembuh sepenuhnya Danish plak yang demam…asalnya ok tapi semalam Danish start muntah 10.30p.m…ingatkan dia tersedak…so aku x kisah sangat…tapi bila muntah kali ke-2 aku mula rasa x sedap ati…lepas setengah jam kemudian Danish muntah lagi…aku terus suruh mama and papa aku bawak Danish ke klinik…setelah sejam kemudian baru barulah mamaku balik…aku bertanya macam inspector gadet…yelah kalo g klinik kat depan jalan besar xkanlah sampai sejam…lepas tu mamaku explain katanya banyak klinik yang tulis 24hours tapi docnya xde…kalo nak beli ubat buleh…plak dah…ade gak klinik camtu…terpaksalah papaku mencari …nasib baik ade klinik yang betul2 bukak 24hours…tapi bila aku bagi Danish makan ubat dok beberapa minit kemudian dia muntahkan balik…nak kata tekak dia merah doc kata semua ok…lepas seketika Danish terus muntah hinggalah kul 3pagi…jenuh gak ler terpaksa lap kesan muntah dia yang mengena pada bantal dan toto…mane nak layan Darwish yang selsema lagi…baru nak terlelap terpaksa bangun balik melayan kedua2 hero aku…rasa macam nak terkeluar bijik mata aku menahan ngantuk…letih dan penat hanya tuhan yang tau…memang aku flat giler semalam….sudahnya aku membuta sampai kul 9pagi….

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...