Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

semalam aku ngan my heroes g ke tanjung harapan klang untuk makan ikan bakar kat tempat yang buleh dikatakan glamour gak ler muara ikan bakar…lagipun anak sedara aku yang nak belanja…so kami ikutkan aje…pada aku tempat tu best gak coz dia tepi laut kira macam restoran terapung ler…waktu kami sampai sana parking yang dekat ngan kedai tu xde kosong…so terpaksalah parking jauh sikit...berjalan sambil menikmati pemandangan malam dari pelabuhan ngan angin sepoi2 bahasa…masuk je kat dalam restoran tu nampak macam dah penuh…kami pilih meja yang dekat ujung supaya Danish x bosan…buleh gak ler dia tengok kapal2 dari jauh…walaupon hanya samar bayangan...yelah bukan kejap nak tunggu makanan yang kita orang order…sambil tunggu makanan sempat gak anak aku buat peel…katanya nak mandi bila nampak air...jenuh gak ler pujuk anak bertuah tu…antara lauk yang kami order sotong celup tepung, ikan siakap tiga rasa,udang pedas,tomyam ayam and ikan pari baker…nak kata sedap sangat x gak tak…biasa2 aje…bila on d way nak g ke keta sempat gak anak buah aku beli cermin mata hitam….
my ayang plak sempat beli pistol untuk anak jate dia…dapat je pistol terus menembak tanpa henti...tambah bila pistol tu ade kuar lampu...lg ler seronok anak bertuah aku...sampai dok dalam keta pun asyik nembak je kejenya...hinggakan daddy ugut nak ambik balik pistol tu barulah dia berenti....kalo x bingit telinga dibuatnya...murah gak ler barang yang dijual dikaki lima tebimg laut...
p/s:tolong abaikan background kt belakang

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...