Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

agak lama aku meyepikan diri…bukannya aku x nak berkongsi citer tapi kadang2 aku rasa ape yang berlaku disekitarku setiap ari xlah terlalu istimewa untuk ku paparkan dalam blog kesayanganku…mungkin jugak sebab rutin arian ku sama je tiap ari…tambah lagi ngan keadaan ku yang berbadan dua…dan sekarang ni kandunganku dah masuk 3bln lebih…alhamdulillah morning sickness pun dah xde…actually aku x sabar nak tunggu baby ni kuar…aku x kisah laki ke pompuan janji semuanya selamat…even ujung minggu pun aku x kuar g mane pun…dok terperap je dalam umah...bukan x nak g jalan2 tapi entah ler…aku ni kalo time pregnant x tahan panas…kalo kena panas sikit mulalah rasa nak muntah and pitam…tu yang x sanggup nak nyusahkan my ayang…kena tunggu matahari terbenam baru buleh nak kuar…so moral of the story xyah kuar g mane2…nasib baik danish x meragam dok umah je…yelah dah dapat conquer tv tengok citer cartoon dan daddy plak menonton citer yang dia download kat pc…so masing2 ade benda nak dibuat bila weekends tanpa gangguan sesape…lagi pun weekends lepas aku kerah tenaga my ayang untuk tolong aku bersihkan segala habuk and debu dalam umah…aku sekadar beri arahan je konon2 mem beso lah katakan…nasib baik dapat asben yang x berkira…thanks ayang…
dan sekarang ni Danish dah makin bijak..karenahnya pun buleh tahan…bila ditanya a few soklan pandai je dia menjawab…cthnya nama sape,umur brp,nama daddy,daddy keje kt mane…tapi yang paling lucu bila Danish cakap umur dia 4thn..entah camne dia kira pun aku x tau…seingat aku x pernah plak aku ajar..mungkin gak dia rasa dah besar..pandai plak tunjuk tadika yang dia minat and kata tu sekolah dia…bukan aku x nak antar dia g tadika tapi umur dia blom lg cukup 3thn..,tunggulah tahun depan mummy antar Danish…sabar ye sayang…Danish cukup minat sangat main bola.. buleh dikatakan tiap malam dia ajak daddy main ball…belom sempat hilang penat kat ofis terpaksa plak layan karenah anak jate…dah nama pun anak daddy…dan yang menjadi tempatnya adelah living hall dan aku akan menjadi mangsa sepakan yang tersasar…ni baru 2 hero yang aku ade…kedua2nya sangat energetic…dan itulah kekuatan aku melalui kehidupan..mummy sayang both of you...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...