Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

pagi sabtu macam biasalah aku g pasar tani…coz aku teringin nak makan sup tulang…kalo makan kat kedai x best coz daging dia x empuk dah tu betul2 tulang dia kasi…xde isi pun…tu yang aku hangen satu badan…so aku pon ajak ler my ayang and danish g pasar tani…waktu memula sampai aku x lalu dekat ngan gerai jual baju budak2 tapi bila dah abis aku shoping barang dapur and segala lauk pauk anak jate aku ternampak ler satu gerai yang dok tayang baju upin ipin…mulanya dia tengok aje tapi bila aku tarik tangan dia nak ke keta dia mula merengek..dah tu sambil sebut upin ipin…nak x nak terpaksa gak aku singgah kat gerai tu dan belilah sepasang baju…bukan main tersengih lagi anak jate aku…seingat aku dari ari tu lagi dia nak baju tu tapi aku rasa macam mahal sangat…so aku pon abaikan lah rengekkan dia tu…last2 kena gak beli…tulah anak2 zaman sekarang…tengok je citer cartoon kat tv ade saje yang nak diikutnya...semuanya gara2 upin ipin...lepas ni x tau ler ape plak…bila sampai kat umah lepas mandikan dia terus nak pakai baju upin ipin…sempat gak posing…antara posing yang menarik sempat aku ketik…

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...