Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

buat masa sekarang ni my ayang x dinner pun sejak minggu lepas…katanya nak turunkan sikit berat badan supaya perut x nampak boroi…actually aku x kisah sangat ngan body my ayang sebab aku tahu berat badan dia memang cepat naik sikit walaupon makan x seberapa…tapi bila dia sendiri dah cakap nak diet aku sokong jelah… aku mulanya macam kesian lah plak tapi bila pikir balik ok gak…aku pun x nak cinta hati ku nampak gemuk and boroi…kadang2 tu aku ajak gak my ayang aku join makan sama ngan aku…tapi dia makan sesuap dua je…takut x menjadi plak diet…so sekarang ni aku xyah masak banyak2…setakat untuk aku and Danish satu lauk pun dah memadai…tapi ada gak ler time my ayang tergoda bila tengok aku and my little hero dok santap….even lauk yang simple…

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...