Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

pagi sabtu lepas (4/4) aku g wak monthly checkup…sekarang ni kandungan aku dah pun berusia 16minggu 4ari its means dah 4bulan…cepatnya masa berlalu…mengikut kata doctor kandungan aku alhamdulillah sihat and tekanan darah aku normal…masalahnya sekarang hanya berat badan aku je yang x naik2…so doctor kasi aku vitamin untuk tambah selera makan…tapi aku hairan bukannya aku x makan tapi entah ler…dari zaman sekolah hingga jadi bini orang pun berat badan aku tetap maintain…hehe…terperasan seketika…tapi aku x kisah sangat janji anak aku sihat…waktu pregnant Danish pun macam tu gak sampai beberapa kali doctor tukar vitamin risau berat aku x bertambah….tapi alhamdulillah semuanya ok….harap2 xde pape masalah ler sepanjang aku ngandung ni….

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...