Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari sabtu tu just makan kat keny rogers kat metro point kajang je..sebab aku beli voucher kat groupon...so kena lah guna sebab dah nak expired...lps makan terus balik umah...sebab my ayang ade keje ofis yang perlu disettlekan...sejak 2menjak ni my ayang agak sibuk sikit...mmm aku xkisah sangat sebab tau kesibukan dia pon untuk kesenangan aku & anak2 di masa depan...janji buleh kuar jalan2 makan2...w/pon sekejap jadik lah...so ari ahad my ayang bagi aku pilih nak g jalan mane...aku ni asal kuar je...tak kisah pon memane...last2 decide nak g alamanda je....sambil2 cuci mata...tapi tujuan utama nak try makan kat manhattan fish...al maklum ler tak pernah lagi try...sebab rege dia pon buleh tahan ler mahal...pastu tak tau nak order ape...dasar kampong.com...
so kita orang pon order lah manhattan flaming seafood platter...shrimp aglio olio...chicken tenders...sedap jugak ler rasa makanannya...shrimp aglio olio tu Danish sorang je yang abiskan...aku dapat ler rasa 1suap...hahha..gambo makanan lupa nak snap...maklum ler sibuk dok pegang Dhafir...takut segala pinggan sudu melayang...cer tengok gelagat si debab ni...tak dok diam weiii...tambah plak Danish ngan Darwish dah lapar..tu yang sampai je makanan terus makan....tak toleh kanan kiri doh...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...