Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari jumaat malam dah buntu pikir nak makan ape...tetiba my ayang suggest makan kat area umah je...maka terbit ler idea nak try makan kat sini....so meh ler kita try...


ni menu yang aku laki bini order...sebab pertama kali try amik lauk yang direkomenkan...daging black peper...sambal udang...tomyam campur...sotong deep fry...komen aku tomyam dia tak pedas...pastu banyak sangat sampah sarap...lauk haram xde....daging black peper biasa2 je...sambal udang oklah...sotong deep fry sedap w/pon sekadar ratah...


pada aku restoran ni takat buleh ler makan...tak sedap sangat pon...bagi tekak aku ler....hahha..nanti pakat2 ler g try...restoran ni banyak cawangan...kat TTDI ade...Shah Alam..Kajang..& Bangi...ok tu jelah citer makan2 aku..





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...