Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

2bulan berlalu....namun terasa baru cam semalam arwah mama pergi...terasa rindu sangat2...."walau sedetik rindu mengcengkam terasa pedihnya"....begitulah yang aku rasai....tak terluah ngan kata2...setiap kali aku tengok orang ngan mak masing2....sayu hati aku....terus terbayang muka mama....kekadang terlintas di fikiran aku...nape lah allah amik mama...nape tak amik makcik2 yang dok umah orang2 tua....makcik2 yang dibuang ank sendiri....makcik2 yang merempat....nape mesti mama....tapi tulah apekan daya aku....alllah lebih sayangkan mama...sungguh pon kehidupan aku berjalan seperti biasa....tetap rasa ade kekosongan.....doa aku moga mama tenang kat sana...amin..al-fatihah....sekarang ni hanya ade papa...tapi tulah bila aku tepon tanya khabar papa...sepatah ditanya sepatah dijawab....tak macam mama....sudahnya aku borak ngan adik aku....memasing rindu tempat untuk bercerita...so jadilah sesi luahan rasa....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...