Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

semalam aku g try nasik kerabu kat gombak...giler jauh...tapi tulah dasar kaki jalan...even sekarang ni minyak naik lgi 0.30sen.....patutnya aku berjimat cermat...tapi tak tahu nak kata ler....yelah aku ni ari2 masak...so sekali sekala nak gak ler makan kat luar...baru kembang otak aku ni haaa...actually kedai ni dah lama beroperasi...aku je yang xtahu...kebetulan ari sabtu aku tengok"nasik lemak kopi o"...so my ayang ajak jom g try...aku cepat je angguk...nilah kedainya....pandai2 ler korang guna gps yek...


so nilah nasik kerabu yang aku and my ayang order...pade tekak aku...oklah rasa nasik kerabu dia memang sedap...terbaik...tapi portion dia cam sikit sangat...ke aku yang kelaparan...rege dia pon berpatutan ler...cuma servis dia je slow...

gambo semua dari en.google...
tulah citer jalan2 cari makan di ujung minggu....sekian...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...