Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari jumaat malam...aku anak berank g dinner kat tempat baru....kebetulan my ayang dapat rezeki lebih...so blanja ler anak bini...restoran ni buleh dikatakan dekat jugak ler ngan kaw umah aku...area kajang...


so sementara tunggu makanan sampai...sempat ler snap gambo....


 nilah dia makanan yang aku order...meat lover's combo platter....yang ni aku share ngan my ayang...sebab 2beradik tu masing2 nak makan fish & chips...tak nak share plak tu...nak sorang satu...angin je aku...

tapi makanan kat sini memang betul2 sedap...tak rugi ler mencuba...portion dia pon banyak...suasana lam restran tu pon sangat cosy.....yang penting servis dia cepat...tapi diingatkan yek rege dia diluar jangkaan...padan ngan makanan dia....so pakat2 ler g try...sekian tima kasih...




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...