Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

alahaiii dah abis cuti sekolah...baru je aku terasa nak rehat2....kan bagus kalo tetiap bulan ade cuti sek 1week...hahha...melampaukan aku....yang best time cuti sek...aku tak perlu nak kejar masa...so buleh wak keje sambil relax2...kalo rasa rajin aku buat...kalo malas aku biar dulu....tapi satu je yang pasti dapor aku sentiasa berasap....Danish ngan Darwish keje diorang asyik nak makan je.....Dhafir pon tumpang skaki....dah macam keje menoreh plak....asyik lapar je manjang....padehal dok tengok tv je keje diorang ari2....dan sepanjang cuti tu xde plak bebudak ni cakap bosan...yelah tersadai je kat umah...mungkin serik kot waktu g jalan kat cameron...hahha...so ari sabtu ahad...aku pon amik cuti ler masak....ari sabtu sibuk ngan urusan kat klinik....ari ahad my ayang bawak g sunway piramid....lama giler tak ukur sunway piramid ni...sempat ler shopping sikit...hahhha..skali nampak ler kuda ni....Darwish dok sibuk nak naik kuda....so layan kan aje...

Danish mungkin dah besar...so dia xde nya excited nak bergambo....tu cer tengok kat belakang budak baju biru....tulah Danish....suruh jaga stoller...dia tinggal lagu tu je...mulanya my ayang senyap2 plan nak try makan kat Tony Romas...skali bila dia cakap kat aku....aku cam terkejut ler...terus tukar g makan kat carl's jr....bukan ape rege kat tony romas kan mahal...so aku rasa baik pikir dulu ler...kesian gak my ayang frust...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...