Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

kejap je kan dah masuk bulan september.....aiiiihhh cepat sungguh masa berjalan......cuti panjang last week xdok pon g cuti2 or balik kampong.....cuma tersadai kat umah je.....dan yang best 3ari berturut2 aku tak masak.....bantai makan kat luar.....tapi cuba ler kalo balik kelate tu makan masa 3jam ko.....sohih aku balik......ni dok paling cepat pon 5@6jam.....so my ayang just ajak kuar jenguk2 shopping complex.....kebetulan sales ade lagi.....so sempat ler aku & my ayang rembat selai dua untuk diri masing2.....tapi ok gak ler shopping lepas raya ni....orang sah2 tak ramai....so tak sesak nafas sangat.....yelah semua ore sibuk ngan open house.....aku je tak reti2 nak wak open house....hahhaa....bukan ape aku ni kan malas tahap gaban.....entah bilo nak jadi rajin pon tak tau.....aku saje je letak gambo selingan ni....so takde lah hambar sangat blog aku ni.....ni masa lunch kat carl's jr @ mines.....



ni salah satu kegemaran budak 2beradik ni....pantang nampak je kerusi urut ni.....mesti mintak suruh masuk duit.... time ni aku tak larat nak ikut my pusing kat Ace Hardware.....so tak nak bagi 2beradik ni dok berlari2 tak tentu hala + tak nak tambah rasa kelugaan....aku upah ler ngan benda alah ni.....

  

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...