Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni besday Danish yang ke 6....macam biasa tak de party2 okey.....just beli kek sebijik....pastu pakat2 ler makan....Danish pon xde nak persoalkan nape mummy tak buat party bagai macam kawan2 dia....mungkin jawapan yang aku bagi tu terkesan kat ati dia kot.....nak tau ape jawapan aku...."abang patut syukur tau ari jadi abang mummy ngan daddy tak pernah lupa...malah siap beli kek lagi.....cuba tengok orang yang xde mak ayah....usah kata party....besday diorang pon xde orang ingat....sebab tu abang kena syukur ngan ape yang ade......xyah nak tiru2 orang..."hehhhe...bak kata boboiboy...terbaik....bukan ape aku malas nak ajar anak2 aku benda yang ngarut2 ni....memang ler bagus buat party tu kurang2 ade kenangan....tapi entah ler....pintu ati aku tak terbuka lagi....tapi aku pernah cakap ngan Danish....esok2 kalo ko dah berjaya nak buat party 3ari 3malam pon buleh....


actually inilah kek untuk Danish & Darwish tahun ni....nak kek upin ipin tapi xde ler plak...so beli jelah yang mane ade....







0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...