Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

alhamdulillah kandungan aku kini berusia 10 weeks 6days.....so semalam lepas my ayang balik dari ofis terus ler pecut g poliklinik an-nur kat bandar mahkota cheras area umah lama aku.....mesti ade yang tertanya apesal jauh bebenor g check up....macam kat area umah aku ni xde klinik....sebenarnya camni sejak Danish lagi aku guna khidmat doc aziah ni....so kiranya dia dah ade record aku yang lepas2....pastu senang nak tanya pape kemusykilan....setakat ni semuanya ok cuma semalam tekanan darah aku rendah sikit....tapi biasa ler aku ni kalo tak cukup tido or kepenatan yang amat sangat.....memang confirm ler akan rasa pening.....tapi semalam bila cakap ngan doc yang aku tak plak rasa pening.....doc cakap alhamdulillah & bagus ler....harap2 dipermudahkan ler segalanya....amin...

coretannurani.blogspot.com

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...