Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

raya pertama & ke 2...

raya tahun ni tak banyak gambo yang dirakam....salah satu sebabnya anak aku Danish demam + muntah2 di raya pertama....petang raya diikuti Darwish plak muntah2....terus spoil mood aku nak beraya....siap aku bawak g klinik lagi....tapi poliklinik yang dekat umah tu memang hampeh ler.....tulis 24jam.....tapi doktor xde.....yang ade M.A.......kalo ikut ati aku memang tak nak g klinik tu....tapi ngenangkan Danish yang dah lembik semacam.....hadap gak ler......yang buat aku lagi geram lepas makan ubat pon xde perubahan.....dah ler charge mahal......tension jap aku dibuatnya......sudahnya pagi raya ke 2 aku bawak g klinik lain....alhamdulillah ok....tapi tengahari raya ke 2.....my ayang plak kena tempiasnya....muntah2 & demam.......adoiiii......yang herannya 3hero aku je yang kena.....ore lain dale umah tu maksudnya adik2 aku & adik ipar langsung tak kena ......so lepas aku selidik rupanya gara2 makanan yang ore kenalan papa aku bagi......agak panas ati gak ler aku.....tapi silap aku gak tak beringat dan tak kontrol ape yang anak2 aku &my ayang makan......memang lepas ni ore tu termasuk dale list senarai itam aku......dah ler umah mama aku tak putus2 ngan tetamu.....jadi letih berganda plak.....




raya ke 3.....
raya ke 3 giliran balik kampung my ayang.....kebetulan ade kenduri aqikah cucu sedara aku.....mujur gak katering.....hehe...kalo idak jenuh ler dok rentung kat dapur.....baby lam gambo nilah yang diraikan....


tapi waktu balik sini Danish & Darwish dah ok sikit.....cuma my ayang je lah blom ok.....even terserlah ketidak laratan di wajah......makan pon tak berapa laju.....tapi mujur gak esoknya ketiga-tiga hero kesayangan aku pulih seperti biasa......so moral value nya jangan makan makanan yang ore bagi kecuali yang mama aku masak....buleh???.....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...