Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

last week taman perumahan aku buat majlis ari raya....even bulan syawal dah abis....tapi ok gak ler....kurang2 mengeratkan silturahim antara penduduk taman tu....bukan takat makan2 ade gak cabutan bertuah tapi entah nape no umah aku tak pernah naik....hahha....actually tetiap tahun taman umah aku ni buat majlis raya....sejak aku dok umah ni tahun 2009....memang aku rasa berbaloi beli umah kat situ coz dapat jiran2 yang sangat2 ok....peramah..sangat prihatin....ni kira hanya sebahagian je jiran2 yang agak rapat gak ler ngan aku....yang lain lambat sampai.....tu yang xleh posing sesama.....ni kira satu korong ler....kalo lorong lain tu memang aku tak kenal ler jawab dia.....

cilok dr fb taman umah aku...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...