Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari jumaat lepas aku anak beranak g try makan kat sini.....

saje nak try....sebab slalu baca orang cakap best....even yang aku pernah try ler dekat tanjung lumpur tu.....ni kira branch dia ler....masa aku sampai tu dalam kul 7....parking pon ade lagi dan tempat makan pon buleh nak pilih....mungkin sebab waktu tu orang ramai baru je on d way balik dari ofis....tu sebab tak crowded....tapi kalo weekends.....ade orang cakap penuh pastu makanan pon lambat....so untuk mengelakkan keadaan tu.....pegilah weekdays.....tapi kalo korang punya tahap kesabaran yang tinggi untuk menunggu + layan karenah anak2.....mungkin ok je....pada aku kira ok gak la ade restoran ana ikan bakar ni.....tak yah g jauh2 nak makan seafood or ikan bakar....untuk sesape yang tak tau restoran terletak sebelah je ngan balai bomba bangi....kalo xtau gak sila guna gps....heheh...

inilah menu2 yang aku & my ayang order....untuk first time kunjungan....
ikan kerapu 3rasa
sotong celup tepung
kerabu mangga
tomyam seafood
dan komen aku untuk makan kat sini....memang sedap pastu rege dia kira reasonable.....so memang akan ade kujungan kali ke 2 untuk try menu yang lain plak.....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...