Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

alhamdulillah....plan aku nak tambah ahli keluarga tercapai.....lagi pon dua2 anak jate aku dah besar....so kira nya loni masa yang sesuai ler sangat nak ade baby....actually aku stop ubat perancang bulan 5 ari tu....pastu bila bulan julai ni cik "P"tak datng menjenguk....aku check ler sendiri dulu....pastu ari sabtu lepas g ler confirm ngan doc....dah sebulan lebih.....insya allah april 2013 akan muncul ler orang baru....setakat ni aku ok lagi ler...buleh masuk dapur cam biasa....cuma kekadang tu rasa loya mual2 sikit tu biasa ler....harap2 semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan hingga ke saat bersalin nanti.....macam pengalaman lepas2....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...