Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

petang semalam...dalam kul 5.15 tetiba umah aku blackout...mulanya aku ingat umah aku je...skali satu taman xde lektrik...mujur gak dah petang...so aku pon tak kalut ler buat report.....maklum ler dalam sejam lebih sikit je lagi my ayang akan balik.....hehe...slalunya kalo umah aku xde lektrik...aku ler jd ore pertama buat report....kejap2 call tnb...sampaikan ore yang jawab call pon dah cam suara aku....sambil2 tunggu my ayang balik....Danish & Darwish dok main ngan anak2 jiran...semua keluar dok luar...so dah alang2 xde lektrik...aku pon malas nak candle light dinner bagai kat umah...ajak ler my ayang makan kat kedai....hahha...tapi seblom tu singgah jap kedai baiki tv...sebab ari jumaat lepas aku ade antar tv nak baiki....alih2 g tengok tv tu tak di check lagi...pastu buleh plak dia nak kelentong my ayang....katanya dah order spare part bagai....alahai manusia2.....aku pon suruh jelah my ayang amik balik....pastu g antar kat kedai baiki tv kat bandar kajang....lepas tu terus g makan kat doll tomyam....Danish dok berzikir lapar2....dan banyak gak ler dia makan nasik goreng u.s.a......on d way balik....ternampak ler orang jual durian....macam memanggil je suruh beli...hehhhe....so my ayang pon beli 2biji....nasib baik ok...buleh kata satu family antu durian....cuma yang paling ketara gila durian aku ler kan...hahhha....

gambo ehsan en.google...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...