Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari sabtu lepas aku & my ayang g terjah restoran mee ketam...kebetulan mama aku kirim barang untuk adik aku yang dok kat shah alam tu...so dah alang2 dekat je aku pon singgah ler....


 inilah rupanya mee kari ketam...yang kita orang order....nasik lemak kat belakang tu sampingan aje...tapi kat kedai tu memang adelah...saje je kita orang try...sambil2 tunggu mee ketam sampai.....nasik lemak tu sedap gak sambal dia...


 bagi aku mee ketam ni memang sedap...kuah dia pekat rasa lemak gitu....dah tu plak mee dia banyak gak ler...bukan 3 4 helai ler...puas ati ler makan....Danish sampai umah dok puji mee ketam best....so tak rugi ler g jejauh semata2 nak try...berbaloi2....sedap + murah ...tu yang penting....heheh...actually kedai ni glamor gak ler...masuk jjcm....masuk paper...


 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...