Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

actually ni first time  kita orang try guna mesin my syiling....mace gambo kat bawah ni.....mulanya aku nak g bank tukar duit syiling...coz kat umah aku terlalu banyak syiling....pastu my ayang bagi idea tentang benda alah ni....yang ade kat jusco cheras selatan....kebetulan kita orang ade plan yang lain kat situ...


 so dah alang2 ke situ ...aku bawak jelah syiling yang aku & my ayang kira siap2 kat umah....korang tau berapa jumlah syiling yang kita orang tukar.....RM150.....rebeh beta handbag aku bawak duit syiling tu....yang bestnya...bila kita masukkan duit kat lam mesin tu...tak kira ler 10sen ko 20sen ko 50sen ko...ko campur semua skali pon boleh...nati bila dah abis kira...akan kuar resit....g kaunter buleh tukar jusco voucher....kalo duit yang kowang kira kat mesin nilai 95hengget...korang boleh topup kat kaunter...coz voucher jusco bernilai 10 hengget....

dah dekat nak raya ni kan...buleh ler guna voucher untuk shopping raya...hehhe...so sesape yang ade banyak duit syiling buleh ler try mesin ni....



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...