Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni da masuk ari ke 13 kita posa....maknanya tinggal lagi13 ari aku nak balik beraya kat kampung...bestnya....tak sabar rasanya...hahhha....ari2 aku anak beranak dok hitung nak balik kelate....Danish lagi ler siap pangkah kat kalendar tiap2 ari....over sungguh kan ibu & anak ni...bulan posa kali ni memang agak mencabar kewarasan minda kau dek karenah 2beradik ni....mane nak masak lagi....nak buat keje umah lagi....ngan badan rasa lemau dan loya2...lagi ler menambah keletihan....tapi dalam gitu pon tetap setia memasak....ade skali je ler aku suruh my ayang just beli lauk....tu pon jenuh dok pikir nak beli ape....camne ler orang lain yang ari2 tak masak....ke aku yang terlalu cerewet ???.....dah tu sejak 2ari lepas aku kurang berminat nak telan nasik...kalo waktu berbukak tu just makan sikit je....entah tengok nasik pon cam xde nafsu....kalo nak banding ngan awal2 posa tu makan nasik bertambah2....cam sahur pagi tadi pon just makan nugget....mujur gak nyo buleh telan...pastu weeknds ni ingat nak shopping baju raya untuk 2beradik tu....tapi tak tau ler camne....plannya nak ke sogo....harap2 aku tak rasa pening2 loya....dan untuk aku plak tahun ni tahan nafsu jelah....tunggu next year baru nak shopping sakan....dah ler tak larat nak menaip...taip 2patah baring 1/2jam...nak abiskan entry ni pon berjam...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...