Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

alhamdulillah...masih berkesempatan berpuasa lagi tahun ni....ari dah masuk ari ke 3 baru ler nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua....hahah...maklum ler posa kan start ari sabtu.....so faham2 jelah bila weekends....ade je benda yang nak dbuat.....macam tahun2 lepas...untuk 2minggu yang pertama ni harus ler masak sendiri...pastu barulah kita tengok tahap kerajinan aku tahap mane....hehhe....hari first posa sempat gak jenguk bazar ramadhan kat area umah aku....tapi xbeli ape pon...just nak tengok ape yang djual....ramai sungguh ore yang niaga +ore yang membeli....pastu semalam...try g bazar ramadhan kat sekolah smart kajang.....ramai jugak manusia kat situ....tapi kita orang tak beli pape pon....saje nak menambah kesesakkan lalu lintas......kalo tahun lepas aku bersahur berdua je....tapi tahun ni Danish pon join sama....tetiba rasa macam dah besar sangat anak jate aku hok sulung ni.....ari jumaat lepas kemain excited cakap ngan ma tok yang dia nak posa gak...tapi bukan ler satu ari penuh...hanya separuh ari je...tapi oklah tu...dah nama pon belajar....lagi pon aku tak nak ler paksa dia....



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...