Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

baru ari ni berkesempatan nak update blog kesayangan aku ni...bukan ape aku saje buat2 sibuk...hehe...biasalah kalo dah dok kat kampong ni...malas nak ngadap laptop ni...dan ianya bukan lagi satu kepentingan buat aku...actually aku balik kelate ari jumaat...kuar dari teratak cintaku kul 5pg...oklah jalan taklah jem sangat....ari pertama dok kampong...mama aku ajak bukak posa kat umah besan dia(mak mertua adik aku)...dan kami dijamu ngan nasik kerabu(warna kuning) + ayam percik ngan ikan keli percik...daging bakar.....memang best ler...semua makan bertambah2...ari ke 2...menu berbukak posa...ikan siakap 3rasa...gulai kicap berempah daging...sangat marveoules...memang terasa keseronokkan berada di kampong...dapat makan yang best2...takat ni jelah dulu...anak jate aku dah start buat konsert....nanti kalo rajin aku tulis citer lagi yek...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...