Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

nampak gayanya ari ni aku terpaksa bukak posa ngan anak2 jate aku jelah...coz td my ayang msg...bagitau yang dia terpaksa berbukak posa kat ofis...ade hal yang perlu disettlekan...kalo tak ujung minggu kena pegi ofis lagi...semalam pon aku bukak posa ngan kanak2 ribena ni gak...my ayang ade majlis bukak posa kat Place of The Golden Horses...sayu je rasa ati...huhu...aku bukannya ape..at least kalo ade my ayang tu rasa best sikit...aku ni memang camni...tak kira lah ape pon kalo my ayang xde....rasa macam kosong je...w/pon budak berdua tu dah menambah kekecohan suasana...tapi lain feel dia kalo my ayang ade sama...tapi tulah nak buat camne...nama pon keje...terpaksa ler...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...