Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

2 ari aku rehat dari memasak...best gak...buleh bergolek2 depan tv...tapi nak menunggu time berbuka tu punyalah lama...selalunya rasa tak cukup masa...ari sabtu aku anak beranak pegi bukak posa kat umah my SIL....aku just beli murtabak...buleh kata cukup korum ler kali ni....semua adik beradik my ayang and anak2 buah turut serta...full house...aku kalo bukak posa kat umah my SIL ni...memang confirm tak tolak punya...bukan aku je yang lain pon sama....hehe...coz my SIL ni kalo masak....memang superb...semuanya masak sendiri...dan menu malam tu udang masak lemak cili api,ikan kerapu bakar,ayam kampong goreng &daging pedas....bayangkan penuh meja...dah tu aku siap tapau lagi untuk bersahur...hehe...bertuah punya adik ipar kan...tapi jangan risau kakak2 ipar aku semuanya sporting...dan ari sabtu plak...memulanya aku nak masak...tetiba my ayang plak ajak berbuka kat TLG...tengok je entry yang lepas ye...aku pon ape lagi...angguk terus....yelah aku sendiri pon macam bosan asyik makan nasik...sesekali tukar selera ape salahnya...tapi kita tak booking...just walk in je...kami sampai kul 6.30...mujur gak ade rezeki kami berbuka kat situ....so kali ni kami order lamb chop w/fries & coleslaw..seafood aglio olio(small)..seafood marinara(small)..small ass burger..mashed potato + air lychee..orange juice..teh o ais...memang puas ati..semua licin...

*gambo akn upload nanti*

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...