Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

dah masuk ari ke 3 posa....dan seperti biasa...aku dan tugas memasak tak dapat dijauhkan...kalo dipisahkan mati kebulur ler penghuni dalam teratak cinta aku....w/pon penat sebab terpaksa masak 2x...memula waktu tengahari untuk Danish...dan satu lagi untuk berbuka posa....tapi bila tengok 3hero kesayangan aku makan...aku pejamkan aje mata...tapi semalam(ari 2)...aku try gak jenguk2 bazar ramadhan...kan bulan posa ni semua orang balik awal...macam my ayang balik kul 4.30....so sempat ler buat lawatan sambil keje...haha...masya allah...ramai sungguh umat manusia...padehal blom lagi kul 5.30....dan orang yang menjual pon ramai gak..macam2 jenis makanan ade...tapi sedap ke idak...kena lah tanya tekak memasing...aku just jalan2 je...takut nak membeli...rege mahal..rasa hampagas...so dari aku bazir duit camtu...lebih baik masak sendiri...w/pon tak ler sesedap masakan mama aku...hehe...janji my ayang ngan anak2 aku kata sedap...tu yang penting...dan ari ni aku masak ikan siakap 3 rasa,sambal udang & telur dadar untuk berbuka posa...oklah tu...tapi untuk sahur nanti kena masak lagi...dah cukuplah aku membebel...jap lagi my ayang balik...so nak siap2 lah...nanti kalo ade kerajinan aku hupdate lgi..


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...